Oferta / Kredyt dla firm Znajdziemy najkorzystniejszy
kredyt dla Twojej firmy

Potrzebujesz dodatkowych środków na bieżącą działalność? Interesuje Cię kredyt inwestycyjny? A może potrzebujesz pieniędzy na firmę, ale nie wiesz, z jakiego produktu finansowego najlepiej skorzystać? Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc. Nasi doradcy kredytowi znajdą najlepsze źródło finansowania dla Twojej firmy – dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości. Bez względu na to, czy prowadzisz firmę już 10 lat, czy to Twój pierwszy dzień na własnej działalności – powierz to zadanie nam.

Jak przebiega proces ubiegania
się o kredyt na firmę?

1

Weryfikacja zdolności kredytowej.

2

Określenie wysokości potrzebnego kredytu firmowego.

3

Wybór okresu spłaty oraz wysokości rat.

4

Analiza dostępnych ofert kredytowych.

5

Złożenie wniosku kredytowego
 u wybranych pożyczkodawców.

6

Wybór docelowej oferty kredytowej.

7

Podpisanie umowy kredytowej.

8

Wypłata środków na konto pożyczkobiorcy.

Wybrane kredyty dla firm

1

Kredyt obrotowy

2

Kredyt inwestycyjny

3

Pożyczka MŚP

4

Pożyczka na start

5

Kredyt konsolidacyjny

6

Pożyczka hipoteczna MŚP

Z naszą pomocą zdobędziesz
korzystny kredyt dla firmy w wysokości
do 4 000 000 000 zł

z maksymalnym okresem spłaty do 180 miesięcy

Dokumenty najczęściej potrzebne
w procesie ubiegania się o kredyt firmowy

Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:

  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
  • zaświadczenie o nr REGON oraz NIP;
  • zgoda współmałżonka na zaciągniecie zobowiązania lub orzeczenie o rozdzielności majątkowej;
  • dodatkowo w przypadku spółki cywilnej – umowa spółki.

Spółka jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo-akcyjna:

  • odpis z KRS;
  • umowa/status spółki;
  • zaświadczenie o nr REGON oraz NIP;
  • zgoda współmałżonków wspólników spółki na zaciągniecie zobowiązania lub orzeczenie o rozdzielności majątkowej.

Spółki prawa handlowego (sp. z o.o., S.A.)

  • odpis z KRS;
  • umowa/status spółki;
  • uchwała dotycząca zaciągania zobowiązań;
  • zaświadczenie o nr REGON oraz NIP.

Uproszczona księgowość:

  • deklaracja podatkowa PIT-36 lub PIT-36L z załącznikiem PIT/B za zakończony rok;
  • podsumowanie KPiR;
  • tabele amortyzacyjne lub wydruk z systemu.

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

  • zeznanie o wysokości uzyskanych przychodów (PIT-28);
  • ostatnia strona ewidencji przychodów za ostatni rok;
  • ewidencja przychodów za okres bieżący;
  • spis z natury;
  • wykaz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

Karta podatkowa

  • decyzja US o wysokości podatku dochodowego.

Pełna księgowość

  • bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie dwa lata oraz okres bieżący (informacje dodatkowe, zestawienie zmian w kapitale – jeśli są sporządzane);
  • prognozy za okres wskazany przez bank;
  • deklaracja podatkowa PIT lub CIT.

Ważne: Ostateczna lista dokumentów jest uzależniona od oferty wybranego kredytodawcy.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy od razu po założeniu działalności można dostać kredyt dla firm?

Tak. Wprawdzie niektórzy pożyczkodawcy wymagają zaświadczenia, że działalność ma min. 12 miesięcy, ale nie brakuje również tych, którzy oferują swoje produkty finansowe firmom od pierwszego dnia ich działalności, tzw. pożyczki na start. pod warunkiem posiadania dodatkowego zabezpieczenia.

2. Czy bank wskazuje, na co mogę wydać pieniądze z kredytu?

To zależy od oferty kredytowej, z której skorzystasz. Istnieją pożyczki dla firm na dowolny cel, gdzie nie musisz przedstawiać dokumentacji potwierdzającej na co zostały przeznaczone środki i możesz je wydać na dowolny cel związany z działalnością. Są jednak również inne formy finansowania, takie jak kredyt inwestycyjny, gdzie pożyczkodawca określa na co mogą zostać wydane środki.

3. Od czego zależy zdolność kredytowa w przypadku kredytów dla firm?

Aby określić Twoją zdolność kredytową, jako przedsiębiorcy, bank dokonuje tzw. analizy kredytowej. Bierze pod uwagę takie czynniki jak: posiadany majątek (tzw. aktywa), strukturę kapitału, źródła finansowania działalności, wysokość przychodów i kosztów prowadzonej działalności. Może wziąć pod uwagę również: konkurencyjność firmy, kwalifikacje zespołu i kadry zarządzającej.

4. Kredyt firmowy - co można wliczyć w koszty uzyskania przychodu?

Przedsiębiorca korzystający z kredytu na firmę może wliczyć w koszty m.in. odsetki i obniżyć w ten sposób podatki. Istotne jest, żeby odsetki były zapłacone w terminie. Ponadto wliczyć można również: prowizje bankowe (np. prowizje za przelewy), opłaty z tytułu ubezpieczenia kredytu oraz prowizję od wcześniejszej spłaty kredytu.

5. Kiedy wybrać kredyt na firmę, a kiedy leasing?

Aby dokonać wyboru, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim na co potrzebujemy dodatkowego finansowania. Jeżeli dzięki pieniądzom z kredytu zamierzaliśmy kupić np. samochód, elektronikę, narzędzia lub inne maszyny – zastanówmy się czy nie wystarczy, jeśli weźmiemy je w leasing? Jeżeli chcemy od razu być właścicielem zakupionego produktu – wówczas niezbędny będzie kredyt na firmę. Jeśli jednak nie jest to konieczne – warto zastanowić się nad leasingiem.

Formularz kontaktowy